vrijdag 26 oktober 2007

NAAR MIJN EXPOSITIE IN D'N DUNSEL TE DIDAM

VIA DEZE LINK KUNT U EEN GLIMP OPVANGEN VAN DE EXPOSITIE EN DE BIJBEHORENDE OPENINGS PROZA KLANKEN VAN AFGELOPEN 21 OKT.'07
DE EXPOSITIE IS TOT 23 NOVEMBER '07

GALERIE TROUWHUIS D'N DUNSEL
RAADHUISSTRAAT 11
DIDAM
0316-843808
Openingstijden van vrijdag en zondag vanaf 14.00 tot 17.00 uur
en op afspraak.

Veel van het werk op deze site is op de expositie in Didam terug te vinden!

http://www.isisnedlonistaalkunstverroerselen.blogspot.com/

1 opmerking:

Paul Bernhard zei

Ha, gevonden. Kostte even wat moeite. Ik wilde je bedanken voor je mail. En heb er wel het nodige over te zeggen, maar ik weet niet of mijn VK-pogingen wel aankwamen.
Excuus dat ik het even via deze weg probeer. Indien gewenst, laat even horen hoe ik je kan bereiken
(mijn blog hier is dood). Ik gebruikte het nog even om je te vinden :-)

groet

Paul Bernhard